Všeobecné obchodní a storno podmínky
(dále jen „podmínky“) Treat Wolfdogs Academy (dále jen „TWA“) upravují vzájemný smluvní
vztah mezi provozovatelem TWA, kterým je MPJ Advance s.r.o. (dále jen „provozovatel“) a jeho
klienty.
Klientem je fyzická nebo právnická osoba, která v TWA jako objednatel objednává (dále jen
„klient“).
TWA je výukový a tréninkový prostor na adrese Drachkov 19, Bystřice, 257 51, Česká republika, případně
jiný prostor v ČR pro tyto účely zajištěný (dále jen „prostor“).
Službami provozovatele jsou výcvik a trénink zvířat, školení, semináře a přeprava zvířat, včetně doprovodu
(dále jen „akce“) a s tím spojené služby poskytované provozovatelem nebo smluvními partnery.
Přesnou specifikaci obdrží klient ke konkrétní službě a její rezervaci.
I. Rezervace akce
- Rezervovat akci lze následovně:
- a) prostřednictvím rezervačního formuláře umístěného na internetových stránkách Treat Wolfdogs Academy: https://www.twa.cz/
- b) prostřednictvím rezervačního formuláře umístěného na facebookových stránkách Treat Wolfdogs Academy https://www.facebook.com/TWAcesta
- Odesláním rezervačního formuláře klient potvrzuje svůj zájem o akci TWA. Dokud není rezervace potvrzena ze strany provozovatele, není pro provozovatele závazná.
- Provozovatel potvrdí rezervaci prostřednictvím emailu odeslaného na emailovou adresu klienta, uvedenou při rezervaci (dále jen „potvrzená rezervace“).
- Pro akceptaci rezervace je provozovatel oprávněn požadovat zaplacení zálohové platby až do výše 100% předpokládané ceny za akci (dále jen „rezervační poplatek“). Do okamžiku úhrady rezervačního poplatku není rezervace pro provozovatele závazná. Podrobnosti k úhradě rezervačního poplatku jsou klientovi poskytnuty prostřednictvím emailu odeslaného na emailovou adresu klienta, uvedenou při rezervaci.
- Potvrzením rezervace ze strany provozovatele, resp. úhradou rezervačního poplatku v případě požadavku na jeho úhradu, vzniká mezi klientem a provozovatelem smlouva o poskytnutí služeb, která se řídí potvrzenou rezervací, těmito podmínkami a obecnými právními předpisy, zejména zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.
II. Cena akce a její úhrada
- Cena akce a s tím souvisejících služeb poskytnutých klientovi provozovatelem (dále jen „cena akce“) se řídí ceníkem provozovatele a potvrzenou rezervací.
- Úhrada ceny akce je možná pouze bankovním převodem na základě faktury.
- Klient hradí cenu akce dle podmínek v potvrzení rezervace a dále dle případných dalších objednaných a klientovi poskytnutých služeb.
- Cena akce je splatná v okamžiku ukončení a vystavení vyúčtování ze strany provozovatele. Není-li ve vyúčtování stanoveno jinak, je cena akce splatná okamžikem vystavení vyúčtování a předání klientovi na místě.
III. Storno rezervace
- Klient má právo kdykoliv akci zrušit, tj. odstoupit od potvrzené rezervace za podmínek uvedených v tomto článku.
- Odstoupení ze strany klienta (dále jen „storno“) musí být provedeno písemnou formou a prokazatelně doručeno provozovateli. Storno podmínky se vztahují na zrušení rezervace akce a ostatních služeb ze strany klienta. Storno poplatek se účtuje z důvodu nevyužité rezervace kapacity.
- Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.
-
Zruší-li klient rezervaci:
- a) Více než 30 dní přede dnem akce, nehradí žádný storno poplatek, a v případě úhrady rezervačního poplatku je mu rezervační poplatek vrácen;
- b) V období mezi 30 až 16 dnem přede dnem akce, hradí provozovateli storno poplatek ve výši 50% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace;
- c) V období mezi 15 dnem až dnem akce činí storno poplatek 100% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace.
- V případě, že klient nezahájí akci, činí storno poplatek 100% z celkové předpokládané ceny akce dle potvrzené rezervace.
- Složený rezervační poplatek se vrací klientovi do 14 dnů ode dne písemného odstoupení od rezervace, a to převodem na bankovní účet klienta, ze kterého klient provedl platbu rezervačního poplatku.
- V případě jednostranného přerušení účasti na kurzu (akci) ze strany klienta z jiných důvodů než oprávněného odstoupení od smlouvy či prokázané vady plnění, má provozovatel nárok na plnou úhradu ceny za již proběhlé lekce (bez ohledu na účast klienta). Ze zbývající, dosud neuhrazené nebo neabsolvované části ceny kurzu, má provozovatel nárok na storno poplatek ve výši 50 % této zbývající ceny. Tento storno poplatek představuje přiměřenou paušální náhradu nákladů provozovatele na rezervaci místa a ušlý zisk. Klient má vždy právo na své náklady převést neabsolvovanou část kurzu na náhradního účastníka, se kterým provozovatel vysloví souhlas.
- Speciální storno podmínky u vybraných akcí: U některých workshopů, zejména u akcí se zahraničními lektory, může být v propozicích stanovena nevratná záloha. V takovém případě se neuplatní storno podmínky uvedené v bodě 4 a), b) tohoto článku. Uhrazená záloha je nevratná, avšak zůstává plně převoditelná na náhradního účastníka, kterého si klient v případě své neúčasƟ sám zajistí.
IV. Odstoupení provozovatele od smlouvy
- Provozovatel si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy o akci v případech, kdy klient v době akce poruší zákonné předpisy ČR, nerespektuje a závažně porušuje tuto smlouvu, odmítá se řídit oprávněnými požadavky a pokyny provozovatele, slovně napadá zástupce provozovatele, poškozuje majetek na akcích a svým chováním omezuje práva provozovatele či dalších účastníků akce.
- V případech stanovených v odst. 1 propadá klientem uhrazený rezervační poplatek ve prospěch provozovatele, jako smluvní pokuta. Klient je zároveň povinen uhradit provozovateli vzniklou škodu.
V. Reklamace služeb a odstoupení klienta
- V případě reklamace je klient povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo u provozovatele v době a místě konání akce, nejlépe při nástupu na akci a využívání služeb tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud toto není možné, sepíše s provozovatelem písemnou reklamaci, která se sepisuje ve dvou vyhotoveních (1 pro provozovatele a 1 pro klienta) a musí být podepsána jak klientem, tak provozovatelem. Tato písemná reklamace je podkladem pro řešení reklamace.
- Klient bere na vědomí, že pokud nebude reklamace podána okamžitě nebo ihned, jak je to ze strany provozovatele a klienta možné, zmenšuje se nebo zaniká nárok klienta na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. Na akci se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové nebo nemajetkové újmy, které vznikly klientovou vinou anebo spoluvinou.
VI. Závěrečná ustanovení
- Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. „vyšší moci“, může provozovatel akci zrušit, nebo po dohodě s klientem změnit (termín, cenu). V takovém případě má klient vždy právo odstoupit od potvrzené rezervace. Pokud akce již začala, má provozovatel právo na úhradu doposud poskytnutých služeb.
Tyto podmínky jsou platné a účinné od 1. 10. 2022